شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن دانش

حوزه/ وضعیت پیکر «حاج حسن» بی اراده همه را به گریه وا می داشت، همه جسم این قاری قرآن کبود شده بود، اما یک چیز غیر طبیعی ذهنم را عجیب درگیر کرد ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، پس از گذشت روزهای دلواپسی برای وضعیت نا معلوم «حاج حسن دانش» در سفر حج، دوستان و نزدیکان وی روزها را با خاطرات گذشته ای که با این قاری قرآنی گذرانده بودند، سپری کردند تا اینکه پیکر مطهر این قاری ممتاز یزدی که نفسش جهان اسلام را به وجد آورده بود، به شهر بازگشت.

اما در لا به لای خاطرات و تعاریفی که از حاج حسن دانش در این روزها شد، روایت یکی از نزدیکان این مهاجر الی الله به نقل از استاد بزرگوار وی ، حجت الاسلام گندمی در خصوص پیکر آن مرحوم بسیار عجیب بود.

این دوست و همراه مرحوم حاج حسن دانش از زمان غسل این مرحوم توسط حجت الاسلام گندمی روایت کرد و گفت: من برای تغسیل و تکفین، بر پیکر مرحوم حسن دانش حاضر شدم، وضعیت پیکر این طلبه یزدی، بی اراده همه را متاثر می کرد.

تمام قسمت های جسم این قاری بین المللی قرآن کریم کبود شده بود؛ اما یک چیز غیر طبیعی ذهنم را عجیب در گیر کرد، همه پیکر حاج حسن کبود بود جز حد زیر حنجره تا قفسه سینه وی، به گونه ای که این قسمت از پیکر حاج حسن ، بدون هیچ اثری از کبودی، نورانیت خاصی داشت.

همین جا بود که متوجه شدم تنها من این موضوع عجیب را درک نکردم؛بلکه اطرافیان هم این اتفاق غیر طبیعی را معجزه قرآن کریم می دانستندرهبر معظم انقلاب/ حسن دانش...

6236 ختم قرآن، هدیه به «حاج حسن دانش»

حجت‌الاسلام علی گندمی مالمیری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه الغدیر استان در راستای تکریم شخصیت قاری بسیجی بین المللی قرآن کریم «حاج حسن دانش» اقدام به برگزاری طرح ختم قرآن کریم به تعداد آیات کلام الله مجید در سراسر استان می‌کند.

وی افزود: طرح 6 هزار و 236 (تعداد آیات قرآن) ختم قرآن کریم در مصلاهای نماز جمعه همه شهرستان های استان به غیر از شهرستان یزد جمعه همین هفته 17 مهرماه از ساعت 9 تا 11 صبح با حضور بسیجیان، قاریان و جامعه قرآنی  وعموم مردم یزد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گندمی اعلام کرد: با توجه به این که زمان برگزاری این طرح در شهرستان یزد با برنامه پیاده روی خانوادگی که از سوی ناجا ترتیب داده شده، تداخل دارد، طرح ختم قرآن یزد دوشنبه هفته آینده 20 مهرماه برگزار و اطلاعات تکمیلی از جمله زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان از بسیجیان، جامعه قرآنی و عموم مردم استادن دارالعباده یزد درخواست کرد که با شرکت در این طرح در اجر معنوی آن سهیم باشند

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبر زلالی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 1
    جانم فدای رهبر