شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر ضرورت ضرورت جلوگیری از نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی به جامعه، تصریح کرد: مبلغین باید چهره واقعی و پشت پرده وهابیت و تکفیری ها را نمایان سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی، شب گذشته در همایش تجلیل ازخادمین قرآنی حوزه علمیه همدان که با حضور جمعی از روحانیون و مسولان حوزوی و حافظان و قاریان، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، برگزار شد، با اشاره به رسالت های طلاب و روحانیون در دنیای کنونی، گفت: مبلغین باید چهره واقعی و پشت پرده وهابیت و تکفیری ها را نمایان سازند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان به ضرورت جلوگیری از نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی به جامعه تاکید کرد و افزود: وظیفه خطیر حورویان و دانشگاهیان جلوگیری از نفوذ افکار انحرافی در سطح جامعه بخصوص قشر تحصیلکرده است و باید با تمام باتوان با آن مقابله کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم انس با قرآن و اهل بیت(ع)، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید با انس با قرآن، آموزه های قرآنی و معرف اهل بیت(ع) را در جامعه ترویج دهند.

درپایان این مراسم معنوی، جوایزی توسط حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی به حافظان و قاریان برتر حوزه علمیه استان همدان اهداء شد.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام، مدافع حرم مطهر حضرت زیبنب کبری(س) شهید سردار حاج حسین همدانی(ره) گرامی داشته شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha