جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 359951
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
فلسطین

حوزه/ روز گذشته در درگیری های کرانه باختری و حملات هوایی به نوار غزه سه نفر فلسطینی کشته و ده ها نفر مجروح شدند. نیروهای ملی و اسلامی فلسطین نیز خواستار افزایش حضور مردمی در خیابان ها و مبارزه با صهیونیست ها شدند و فردا سه شنبه و جمعه آینده را روز خشم عمومی اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، فلسطین اشغالی این روزها شاهد انتشار گسترده نیروهای اشغالگر صهیونیست در مناطق مختلف و آمادگی آنها برای رویارویی با افزایش عملیات های جوانان فلسطین می باشد.

روز گذشته نیز در درگیری های کرانه باختری و حملات هوایی به نوار غزه سه نفر فلسطینی کشته و ده ها نفر مجروح شدند. در پی این تلفات، نیروهای ملی و اسلامی فلسطین خواستار افزایش حضور مردمی در خیابان ها و مبارزه با صهیونیست ها شدند.

همچنین روز گذشته چهار اسرائیلی در ورودی شهر جان شموئل در فلسطین اشغالی مورد اصابت ضربات چاقوی جوانان فلسطینی قرار گرفتند. پلیس گفته که جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات خود مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بازداشت شده و از آنجا که سلاح یکی از این سربازان اسرائیلی در این جریان مفقود شده نیروهای اسرائیلی به دنبال یافتن فردی دیگر هستند که احتمالا همدست جوان فلسطینی در این عملیات بوده است.

اعلام روز خشم

از سوی دیگر نیروهای ملی و اسلامی فلسطین خواستار افزایش اعتراضات و مبارزات مردمی شده اند و فردا سه شنبه را روز خشم مردم در برابر اشغالگران اعلام کرده اند.

این نیروها از مردم خواسته اند روز سه شنبه در تجمعی مردمی در رام الله شرکت کنند و پس از آن نیز یک راهپیمایی به سوی اردوگاه قلندیا صورت خواهد گرفت.

نیروهای ملی اسلامی فلسطینی همچنین روز جمعه آینده را در سرتاسر فلسطین روز خشم اعلام کرده اند.

کلمات کلیدی: فلسطین اشغالی، صهیونیست ها، اعتراض مردمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha