جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنایات و افقدامات خصمانه و تفرقه افکنانه آمریکا، گفت: نلبودی ایران، تنها هدف آمریکاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه خوزستان، در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، اظهار داشت: خوشبختانه به برکت این حوزه و سایر مدارس علمیه اهواز، امروز دیگر جوانان سرگردان نیستند و فردی نمی‌تواند مدعی شود که به دلیل عدم وجود طلاب و روحانیون، من نمی‌توانم سؤالات شرعی خویش را از او بپرسم! و این مهم یکی از برکات حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به تربیت طلاب فاضل و متعهد در مدارس علمیه سطح استان، گفت: امروزه به‌قدر کافی طلبه و روحانی فاضل، مستعد و بااستعداد در حوزه علمیه خوزستان تربیت‌شده، که می‌توانند خدمت رسان فرهنگ جامعه اسلامی کشور باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به طلاب حاضر در مراسم، تصریح کرد: دقت داشته باشید که وقتی طلبه‌ای خود را سرشار از معنویت کرد، به‌راحتی قادر خواهد بود بر دیگران نیز اثر مطلوب و مؤثر گذارد این کار، بهترین روش برای تبلیغ مبانی دینی است.

آیت‌الله موسوی جزایری، در بخش دیگری از سخنان خود، به وضعیت منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز در حالتی که سراسر منطقه گریبان گیر آتش فتنه و نیرنگ است، جمهوری اسلامی ایران، در آرامش و ثباتی آرام به سر می‌برد.

امام‌جمعه اهواز، با اشاره به اقدامات خصمانه و تفرقه انگیزانه آمریکای جنایتکار، بیان داشت: از یک‌سو آمریکا و همدستانش اقدام به راه‌اندازی گروهک‌های تکفیری و داعش می‌کند و از طرفی دیگر، وقتی آتش جنگ و فتنه را در کشورهای هدف، افروخت، باحالتی دلسوزانه اعلام می‌کند که ما و هم‌پیمانانمان می‌خواهیم با گروه‌های تکفیری بجنگیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، هدف اصلی دشمن از این اقدامات خصمانه را «نابود کردن ایران» عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا از چندین سال پیش بحث حمله نظامی به ایران را مطرح کرده بود، اما تا به‌ حال جرأت نکرده‌اند و علت آن نیز «و من یتوکل علی الله فهو حسبه» توکل بر خدای ملت و توسل بر محمد و آل محمد در سایه‌سار حمایت از ولایت‌فقیه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha