پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رحیمیان دستجردی

حوزه/ در سومین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان، آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، پیر مبلغ ۹۵ ساله اصفهانی، به عنوان "چهره ماندگار تبلیغ" معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در سومین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان که همزمان با مجمع بزرگ مبلغین، با پیام آیت الله العظمی مظاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، در سالن همایش های اهل البیت(ع) اصفهان برگزار شد، آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، پیر مبلغ 95 ساله اصفهانی، به پاس سال های طولانی  مجاهدت و تلاش خالصانه در عرصه ترویج معارف و آموزه های دینی، به عنوان "چهره ماندگار تبلیغ" تجلیل شد.

این پیر مبلغ 95 ساله اصفهانی، از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره)، بیش از هفتاد سال است که در استان اصفهان به خدمات فرهنگی و تبلیغی اشتغال داشته و حتی هم اکنون نیز که با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند، پاسخگوی سؤالات شرعی مردم هم از طریق تلفن و هم حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع)، می باشد.

آیت الله رحیمیان، همچنین اولین مبلغ رسانه ای استان اصفهان با 25 سال بیان احکام از رادیو هستند و از محوری ترین وکلای امام(ره) و دیگر مراجع در امور شرعیه و حسبیه و اولین روحانی مروج مرجعیت امام خمینی(ره) در استان اصفهان و اولین روحانی زندانی ساواک در استان در سال 43 به اتهام برگزاری جشن آزادی امام(ره) از زندان است.

تأسیس چند مسجد و مدرسه علمیه، امامت جماعت و وعظ و خطابه در عرصه منبر به مدت بیش از هفتاد سال، تحقیق و انتشار اثر ارزشمند منتقی الجمان، تدریس دروس سطح عالی حوزه، فعالیت مستمر و خستگی ناپذیر در عرصه تبلیغ و هدایت و جهاد و مبارزه و پرچمداری تبلیغ تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جمله اوصاف و شاخصه های شخصیت آیت الله رحیمیان به حساب می آید.

آیت الله رحیمیان به حق چهره ای ماندگار در تاریخ تبلیغ و ترویج حماسی و جهادی انقلاب اسلامی و نظام ولائی و تاریخ زنده ای از فراز و نشیب های یک قرن تبلیغ و مجاهدت های فکری و سیاسی روحانیت معظم شیعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha