جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد قطبی

حوزه/ با توجه به این که امروز شاهد رشد رسانه ها و تکنولوژی در عصر حاضر هستیم، اما منبر به عنوان مهمترین رسانه تشیع جایگاه خود را دارد و نباید از جایگاه و شان این رسانه کم کر

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، امروز در مجمع بزرگ مبلغان و سومین همایش چهره ماندگار تبلیغی اصفهان، در سالن همایش های اهل البیت(ع) با تاکید بر این که منبر مهمترین رسانه تشیع است، ابراز داشت: با توجه به این که امروز شاهد رشد رسانه ها و تکنولوژی در عصر حاضر هستیم، اما منبر به عنوان مهمترین رسانه تشیع جایگاه خود را دارد و نباید از جایگاه و شان این رسانه کم کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان که منبرهای نباید از بیان احکام خالی باشد، زیرا احکام زیر بنای  تمدن اسلامی است، افزود: تنوع و اتقان مطالب در منبر مخاطب را جذب می کند.

وی، معرفت افزایی را هدف اصلی عزاداری ها خواند و گفت: مطالب باید متناسب با معرفت افزایی و ایجاد شناخت نسبت به عزاداری ها و قیام امام حسین(ع) ارائه شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: مبلغان دینی با توجه به ظرفیت رسانه ای منبر، باید استفاده بهنیه را از آن برای تبیلغ دین ببرند و فرصت را غنیمت بشمارند.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای خوب برای عزاداری، مداحی است، تصریح کرد: مبلغین از این ظرفیت نیز بهره ببرند و هر مجلسی به مداح و سخنران در کنار همدیگر نیاز دارد و نباید یکی از این دو را جایگزین دیگری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی ادامه داد: سخنران و مداح دو بال یک مجلس هستند و باید هر دو برنامه داشته و و باید روحیه تعامل و محبت را نسبت به همدیگر حفظ کنند زیرا هر دوی این بال ها برای مردم نماد شیعه و دین هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha