پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  صمد ناصری تبریز

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز گفت: دشمن با ایجاد تشیع لندنی و تسنن آمریکایی قصد نفوذ، تخریب و منحرف کردن آموزه های اسلام ناب را دارد.

حجت الاسلام ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» در تبریز، با بیان اینکه دشمن شناسی از ملزومات بصیرت است، گفت: طلاب و روحانیون علاوه  بر این که باید بصیرت و سطح اطلاعات فرهنگی و سیاسی خود را بالا ببرند، در خصوص ارتقاء سطح علمی و تحلیلی جامعه نیز مسئول هستند.

وی افزود: طلبه امروزی دشمن را باید بشناسد و بداند که دشمن مدام در حال تعویض چهره است تا با چهره هایی آراسته و فریبنده به میدان نبرد علیه اسلام و انقلاب بیاید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز، افزود: دشمن با ایجاد تشیع لندنی و تسنن آمریکایی قصد نفوذ، تخریب و منحرف کردن آموزه های اسلام ناب را داشته و می خواهد تا با استفاده از این جریان های افراطی و فریب خورده اسلام را بد تعریف کند.

وی، با اشاره به در پیش رو بودن ایام محرم، تاکید کرد: جریان های افراطی و مرتبط با تشیع لندنی بیکار ننشسته اند و قطعا وارد میدان شده و یک مشت افکار و اعمال افراطی و غیر شرعی را وارد مراسمات و هیئات حسینی خواهند کرد.

به گفته حجت الاسلام ناصری ، وظیفه طلاب و روحانیت است تا با این گونه عقاید پوچ و خرافی و رفتار های افراطی برخورد و با این جریان افراطی مقابله کنند.

وی، خاطرنشان کرد: تبیین درست عزاداری، بیان اهداف قیام امام حسین(ع) و سبک زندگی ایشان از جمله  دیگر وظایف طلاب، روحانیون و مبلغین در ایام محرم است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha