جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بزرگیان معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: رسالت مهم انبیاء الهی تربیت نفوس انسان‌ها بود؛ ازاین‌رو معاونان تهذیب با جدی گرفتن نقش و اهمیت فعالیت خود می‌توانند اقدامات مؤثری در امتداد رسالت انبیای الهی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، امروز در نشست ماهانه معاونان تهذیب مدارس علمیه اهواز، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر معاونت تهذیب مدارس علمیه تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات مذهبی و کلاس‌های اخلاق تنها بخشی از فعالیت های معاونت تهذیب است و برای دستیابی به اهداف بالاتر، لازم است معاونان تهذیب وقت بیشتری جهت برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های تهذیبی بگذارند.

وی، با اشاره به اهمیت فعالیت معاونان تهذیب مدارس، ابراز داشت: رسالت مهم انبیاء الهی تربیت نفوس انسان‌ها بود؛ ازاین‌رو معاونان تهذیب با جدی گرفتن نقش و اهمیت فعالیت خود می‌توانند اقدامات مؤثری در امتداد رسالت انبیای الهی انجام دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، برنامه‌ریزی جهت تربیت طلاب علوم دینی را توفیقی الهی خواند و بیان داشت: به جرأت می‌توان گفت که معاونت تهذیب مهم‌ترین بخش حوزه‌های علمیه بوده و تربیت و اجرای برنامه‌هایی جهت تهذیب طلاب، که تأثیرگذارترین افراد جهت هدایت جامعه به‌سوی معارف الهی هستند، از مهمترین اموری است که در مدارس علمیه باید به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام بزرگیان در پایان، بر هماهنگی مدارس علمیه جهت برگزاری برنامه‌های ویژه با اساتید کشوری تأکید کرد و گفت: برنامه‌هایی همچون مشاوره خانواده، جلسات اخلاق و نشست‌های بصیرتی، با هماهنگی مدارس می‌تواند در سطح بزرگ‌تری برگزار  شده و از هزینه و زمان به‌صورت بهینه استفاده گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha