جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از برگزاری همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و اجرای این طرح در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، علی اصغر دهقانی، امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری همایش بزرگ طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر، در حسینه ثارالله یزد خبر داد و گفت: این گردهمایی، چهارشنبه 29 مهرماه در هفتمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد و سخنران اصلی مراسم، یکی از مسئولین اصلی در سپاه قدس است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم نیز از افراد برجسته ای  که در زمینه احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه عملکرد و کارنامه درخشانی داشته اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

دهقانی با بیان این که طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر نیز بعد از همایش بزرگ طلایه داران برای اولین بار در یزد و دیگر استان ها اجرا می شود، تصریح کرد: بعد از شناسایی آمران به معروف و ناهیان از منکر، افراد را گزینش و بعد از آموزش به آن ها که تقریباً سه ماهی طول می کشد به آن ها کارت مشخص برای امربه معروف و نهی از منکر اهدا می کنیم.

وی با بیان این که در طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر برای هر قشری از جامعه، آمران آموزش دیده از همان قشر در نظر گرفته شده است ادامه داد: افراد آموزش دیده و ساماندهی شده در گروه های مختلف 10 نفره، اقدام به امر به معروف و نهی از منکر خواهند کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد عنوان کرد: در این طرح افراد علاقه مند در تمام اقشار اعم از دانش آموزان ، بسیجیان و کارکنان دولت آموزش های لازم را فرا می گیرند تا در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.

وی  تاکید کرد: این طرح آموزشی و فرهنگی برای حضور افرادی به عنوان الگو و مربی در جامعه و آموزش عملی امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود که اصلی‌ترین وظیفه افراد این طرح، انجام عملی برای آشنا کردن مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر است.

راهپیمایی تجدید میثاق با اباعبدالله الحسین(ع)

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در ادامه از برگزاری راهپیمایی تجدید میثاق با اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خبر داد و گفت: این راهپیمایی در حمایت از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، جمعه 24 مهرماه در دومین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بلافاصله بعد از اقامه نماز جمعه با شعار وحدت و اقتدار امت اسلامی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی در شهرستان یزد از میعادگاه اقامه نماز جمعه یزد یعنی مسجد ملااسماعیل یزد شروع و به چهار راه شهدا و جوار 8 شهید گمنام در امیرچخماق یزد منتهی خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha