پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قاسم جوادی بسیج طلاب کرمانشاه

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، از برگزاری ۱۱ یادواره شهدای طلبه و روحانی، در سال جاری، در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام قاسم جوادی، در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج طلاب و روحانیون استان، اظهار داشت: در سال جاری با فعالیت روحانیون، یازده یادواره شهدای طلبه و روحانی توسط این مرکز، در پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون برگزار شده است .

وی با اشاره به استقبال گسترده از کاروان های راهیان نور، ادامه داد: همه افراد جامعه ارزش و قدر و منزلت شهدا به خوبی می دانند و همواره از مناطق عملیاتی به عنوان مکانی بسیار مقدس یاد می کنند و شور و اشتیاق زیادی برای بازدید و حضور در این مناطق معنوی دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه، افزود : کاروان راهیان نور غرب، از 11 مهرماه کار خود را از سر گرفته و تاکنون 20 کاروان به این مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

وی، افزود: در هر کاروان یک روحانی مبلغ و یا مبلغه اعزام خواهند شد که به بیان احکام و مسائل و برنامه های دینی مذهبی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به تشکیل پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه، ابراز داشت: در تمامی مدارس علمیه استان کرمانشاه پایگاه های بسیج تشکیل شده که مورد استقبال عموم طلاب قرار گرفته است.

وی در خاتمه، افزود: بسیج یکی از نهادهای مردمی و گسترده کشور است که در تمامی زمینه های مختلف با تمام وجود و خلوص نیت فعالیت دارد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و هر موقع و زمانی که لازم باشد فعالیت خواهد کرد و طلاب و روحانیون بسیجی در این امر پیشقدم هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha