جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت معصومه

حوزه/ معاون اجرایی آستان مقس حضرت فاطمه معصومه (س) از برگزاری مراسم رونمایی از نزدیک ترین مکان به مضجع شریف بانوی کرامت در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم مطهر خبر داد.

محمد جواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این مراسم صبح روز سه شنبه با حضور تولیت آستان حجت الاسلام و المسلمین سعیدی برگزار می شود و به احتمال زیاد علاوه بر بنده ، مجری و طراح پروژه نیز گزارش کوتاهی ارایه خواهد کرد.

وی افزود: در شبستان حضرت نجمه خاتون محلی که نزدیک ترین مکان به مضجع شریف فاطمه معصومه (س) به شمار می رود که پس از رونمایی رسمی برای استفاده در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

جهانگیرزاده بیان داشت: این مکان در طرح توسعه ضلع جنوبی حرم مورد شناسایی قرار گرفته بود اما به جهت آن که زائران و مردم نیاز به فضای بیشتری در حرم مطهر داشتند، پس از حدود 4 ماه تلاش مهندسان آستان هم اینک به بهره برداری می رسد.

وی همچنین یادآور شد: در این طرح مهندسان و کارشناسان عرصه های زرگری و نقره کاری، معماری، کاشی کاری اسلامی، نقاشی و نجاری و سنگ کاری حضور داشته و با بهترین کیفیت کار خدمتی در خور شان آستان مقدس و زایران کریمه اهل بیت(ع) انجام داده اند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha