پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/سوگواره شعرعاشورایی با حضورآیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: با توجه به فعالیت های تقریبی و کلام وحدت بخش آیت الله مکارم شیرازی، معظم له امروز به عنوان محور وحدت و اتحاد امت اسلامی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری شب گذشته  در «سوگواره شعر عاشورایی» که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزارشد، این مرجع تقلید را یکی از اسلام‌شناسان برجسته توصیف کرد و افزود: آیت الله مکارم شیرازی علاوه بر برپایی کرسی درس چند ده ساله و پرورش شاگردان فراوان، خدمات ارزشمند و فاخر علمی، مذهبی و فرهنگی ارائه می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در شرایط کنونی جهان اسلام نیاز به وحدت و یکپارچگی و انسجام دارد تا دشمنان از تفرقه بین شیعه و سنی استفاده نکنند و این گونه مسلمانان را به خاک و خون نکشند.

وی با بیان اینکه حضرت  آیت الله مکارم شیرازی با اندیشه‌های بلند خود محور وحدت در جهان اسلام است، اظهار داشت: تلاش این مرجع تقلید در برپایی کنگره مقابله با خطر جریان‌های تکفیری، نامه نگاری به علمای اهل سنت و افکار و اندیشه‌های نورانی که ما را هدایت می‌کند که در مسیر وحدت حرکت کنیم، ما را به یاد خدمات میرازی شیرازی می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین  اسکندری  گفت: حضرت  آیت الله مکارم شیرازی، هوشمندانه مسائل جهان اسلام را در راستای اهداف نظام و امام و رهبری و شهدا به خوبی مدیریت می‌کند.

وی با انتقاد از افرادی که حریم وحدت را نگه نمی‌دارند، گفت: این همایش به این دلیل در محضر آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد که به آنهایی که حریم وحدت را نگه نمی‌دارند و بهانه به دست دشمنان می‌دهند بگوییم که مرجع عالی مقامی داریم که امروز محور وحدت و حرکت مداحان و شاعران آئینی است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha