جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی عسکری /امور مالیاتی

حوزه/ معاون وزیر اقتصاد با اشاره به برخی از تمهیدات سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: فعالیت در حوزه زیرساخت ها، شناسایی مؤدیان جدید، شناسایی راه های فرار مالیاتی و ... از جمله تمهیدات ما در این سازمان بوده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» دکتر علی عسکری صبح امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد؛ به این معنا که از یک طرف، دولت باید مسائل مالی خود را تأمین کند و از طرفی کشور در مسائل رکود قرار دارد که باید برای آن برنامه ریزی داشت.

وی ابراز داشت: بر اساس تکالیفی که در نظام مالیاتی بر عهده ماست، باید برای دولت تأمین مالی داشته باشیم.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان ساخت: امروز درآمد دولت در بخش گوناگون همچون: نفت، صادرات و خصوصی سازی کم شده و در حال رکود قرار داریم که در راستای آن سایر درآمدها نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان ساخت: باید از فعالیت های اقتصادی کشور مراقبت کرد تا درآمدها بیشتر و دولت نیز سهم خود را دریافت نماید.

دکتر عسکری با اشاره به برخی از تمهیدات سازمان امور مالیاتی کشور، تصریح کرد: فعالیت در حوزه زیرساخت ها، شناسایی مؤدیان جدید، شناسایی راه های فرار مالیاتی و ... از جمله تمهیدات ما در این سازمان بوده است.

وی با اشاره به گلایه برخی از مؤدیان از افزایش مالیات، بیان داشت: بسیاری از این افزایش ها با شناسایی دقیق انجام شده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: برای سال 1394، 76 هزار میلیارد درآمد پیش بینی کرده ایم که تا به امروز قریب به نیمی از آن دریافت و ان شاءالله تا پایان سال تقریبا 90 درصد آن را دریافت خواهیم کرد تا به دولت تزریق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha