پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حاجتی

حوزه/ تجمع بزرگ امت حزب‌الله با هدف بررسی راه‌های مقابله با نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، تجمع بزرگ طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز با عنوان «تجمع امت حزب‌الله برای مقابله با راه‌های نفوذ با دشمن» در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

همچنین در این تجمع که با هدف بررسی راه‌های مقابله با نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن برگزار شد، کلیپ و مستندی در خصوص مسأله برجام پخش گردید و پس از آن بخش اصلی برنامه آغاز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز، در این تجمع به بیان سخنانی پیرامون راه‌های مقابله با نفوذ با دشمن پرداخت.

وی با تأکید بر این‌که امت حزب‌اللهی خوزستان، هیچ‌گاه از عهد خود کوتاه نمی‌آیند، گفت: این جماعت بیدار و ولایتمدار در مسجد ارشاد اهواز جمع شده‌اند تا از صمیم جان با صدای بلند فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» سر دهند و به‌یقین نیز پای این لبیک بلند تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

در تجمع بزرگ امت حزب‌الله، جوانان اهوازی با در دست گرفتن شعارنوشته‌هایی با مضمون «مذاکره با آمریکا، یعنی باز کردن راه نفوذ و تحمیل»، «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مذاکره با آمریکا ممنوع است»، اعلام کردند که ما جوانان اهوازی هیچ‌گاه اجازه نفوذ دشمن در بدنه انقلاب اسلامی را نمی‌دهیم.

لازم به ذکر است در پایان این تجمع، بیانیه‌ای در محکومیت راه‌های نفوذ آمریکا در ایران قرائت شد و جوانان نیز با فریاد های «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا» آن را تأیید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha