سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ آیت الله مجتهد شبستری، با بیان اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و نفوذ است تا به وسیله آن ریشه اسلام و انقلاب را بخشکاند، گفت: مبادا برجام مقدمه ای جهت نفوذ استکبار در انقلاب اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در همایش بزرگ روحانیت آذربایجان که در سالن آمفی تئاتر مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و نفوذ است تا به وسیله آن ریشه اسلام و انقلاب را بخشکاند، گفت: مبادا برجام مقدمه ای جهت نفوذ استکبار در انقلاب اسلامی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: استقلال فرهنگی بسیار مهم و ضروری است، مبادا به واسطه نفوذ دشمن، استقلال فرهنگی کشور از بین برود.

وی، افزود: روحانیت باید نسبت به شبهاتی که مکاتب الحادی به مدیریت و رهبری دشمن در جامعه تزریق می کنند ،جواب دندان شکن بدهند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: این تشیع لندنی و تسنن آمریکایی یکی از برنامه های مهم دشمن در تحریف و بدنام کردن اسلام ناب است که مقابله با آن متوجه روحانیت است، باید جلوی این اسلام های تقلبی را گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: ظهور گروهک تکفیری داعش، حاصل ایجاد وهابیت به دست دشمن است و امیدواریم ائتلاف چهارگانه ای که متشکل از ایران، روسیه، سوریه و عراق است در انهدام گروهک های تروریستی داعش موفق باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: یکی از کارهایی که موجب تحریک دشمن و کشت و کشتار گروهک های تروریستی وهابی می شود نتیجه سخنرانی ها و حرکت های افراطی تشیع لندنی است.

وی، افزود: متاسفانه تشیع لندنی که مولود استکبار است، یک مشت خرافات را به اسلام پیوند می زند و موجب بدنام کردن اسلام و خرافاتی جلوه دادن تشیع می شود.

آیت الله مجتهد شبستری، تاکید کرد: روحانیت با هدایت مردم به عزاداری صحیح، مقابله با تشیع لندنی و افراط و تفریط ها و پاسخگویی به شبهاتی که ماشین های تبلیغاتی دشمن در جامعه پمپاژ می کنند، از اسلام و تشیع حفاظت و حراست کنند.

وی، در خاتمه گفت: در منبار و هیئات عزاداری مردم را دعوت به وحدت و بصیرت کنید، صرفا به روضه خوانی و ذکر مصیب اکتفا نکنید و هر مطلبی که می گویید با سند و مدرک باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha