سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ معاون بین الملل حوزه های علمیه، نعمت سفره ابا عبد الله الحسین(ع) در اندونزی را مرهون زحمات حضرت امام خمینی (ره) دانست و از محبان اهل بیت (ع) درخواست کرد که قدردان نعمت رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین زمانی معاون بين الملل حوزه علميه قم با حضور در مركز اسلامي جاكارتا در جمع شيعيان اين شهر سخنراني كرد.

در این مراسم که همزمان با ایام عزاداری سید الشهداء برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمين زماني طي سخناني گفت: جوامع بشري از نگاه قرآن داراي دو نوع ولايت هستند اول ولايت خدا و دوم ولايت طاغوت كه بايد بكوشيم ما به ولايت خداوند نزديك باشيم.

وي تصريح كرد:‌ راه سعادت بشري گرايش به ولايت خدا و راه سقوط نيز ولايت طاغوت است و اين مسائل از مباحث مهمي است كه نبايد از آن غافل شويم.

معاون بين الملل حوزه علميه اذعان داشت: ولايت خدا داراي مناسبات بسياري است كه بايد به آن توجه داشته و بدانيم در اين مسير مي‌توانيم به سعادت برسيم.

حجت‌الاسلام و المسلمين زماني تاكيد كرد: در مسير ولايت الله، نوري است كه هيچ گاه اين نور خاموش نشده و از بين نمي‌رود و از اين رو بايد در اين مسائل و ترويج آنها بكوشيم.

وی در ادامه نعمت سفره ابا عبد الله الحسین(ع) در اندونزی را مرهون زحمات حضرت امام خمینی (ره) دانست و از محبان اهل بیت (ع) درخواست کرد که قدردان نعمت رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای باشند.

گفتنی است در این مراسم بیش از هزار نفر از برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن جاکارتا  حضور داشتند و پس از سخنرانی به اقامه عزا پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha