سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام رئیسی

حوزه/ دادستان کل کشور با تاکید براینکه ملت ایران به پیروی از رهبری اجازه نفوذ به دشمن را نخواهند داد، خاطر نشان کرد: ما مصونیت برجام را در گرو شرایط رهبری می دانیم که به صورت دقیق و هوشیارانه ترسیم شده است و ایشان راه نفوذ دشمن را سد کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، دادستان کل  کشور ،  امروز در مراسم تظاهرات 13آبان اظهارداشت: استکبار در فرهنگ قرآنی و دینی ما به معنای امتناع از قبول حق است، اگر در معنا شناسی استکبار ریشه یابی نمایم علل استکبار را خود بزرگ بینی و غرور خواهیم دید و نتایج استکبار ظلم و کفر خواهد بود.

وی ادامه داد: استکبار در قرآن کریم مصداقش را شیطان و فرعون معرفی می کند اما شیطنت در هر فرد یا جمعی می تواند مصداق داشته باشد حتی در یک نظام یا حزب یا حتی یک فرد می تواند باشد، امروز مصداق اتم آن آمریکای جنایتکار است.

دادستان کل کشور گفت: بصیرت دانش آموزان ما و دشمن شناسی و دشمن ستیزی آنها در 13 آبان نماد حقیقت خواهی آنان است و حرکت آنها طومار استدا داخلی را به هم خواهد پیچید اما استعمار خارجی یعنی آمریکا همچنان باقی است که امام حرکت دانشجویان را پربرکت از انقلاب اول خواندند به این دلیل سفارت آمریکا می توانست دوباره نفود خود را برگرداند و دانشجویان در آن زمان اساس فساد و انحراف را با تسخیر لانه جاسوسی برهم زدند.

وی ادامه داد: امروز در این اجتماع عظیم می خواهیم با بیان برخی از جنایات آمریکا کیفر خواستی را در جایگاهی که جایگاه حقوق عامه است مطرح کنیم؛  قتل عام و اخراج سرخ پوستان و رسیدگی نکردن به آنها، ظلم و ستم به سیاه پوستان که 12درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می دهد ولی نیمی از زندان های آمریکا را سیاه پوستان تشکیل می دهد،

نقض حقوق بشر و جاسوسی آفریقای ها و آمریکا لاتین و حتی ملت های اروپایی و می توان در خارج از آمریکا در افغانستان و عراق به ویژه کشته شدن سیصد هزار عراقی و هزاران مجروح که تنها به دست آمریکا صورت گرفته است را نام ببریم.

دادستان کل کشور بیان داشت:  هم چنین وجود زندان های مخوف در سراسر جهان و جنایت های اسرائیل با حمایت آمریکا و جنایات آل سعود عیله یمن و سوریه با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است که البته تمام این وقایع براساس اسناد بین المللی است.

وی بیان داشت:امروز نه فقط آمریکا در افکار عمومی ما بلکه در سراسر جهان بیشترین نفرت را در دل مردم جای داده و امروز راهبرد ایران در استکبار ستیزی جهانی گشته است .

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، خاطر نشان کرد: امروز خطر اصلی مسئله نفوذ است که می خواهند اباحه گری و حساسیت زادیی را انجام دهند و  درفرهنگ و سبک زندگی ما نفوذ نمایند  که البته  از همه مهمتر نفوذ سیاسی در اشخاص انقلابی و مسئولان نظام است

وی در پایان با تاکید براینکه  ملت ایران به پیروی از رهبری اجازه نفوذ به دشمن را نخواهند داد، خاطر نشان کرد: ما مصونیت برجام را در گرو شرایط رهبری می دانیم که به صورت دقیق و هوشیارانه ترسیم شده است  و ایشان راه نفوذ دشمن را سد کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha