جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه تراتیل السجادیه

حوزه/ شیخ کربلایی گفت: هدف از برپایی نمایشگاه تراتیل السجادیه در بین الحرمین کربلا، معرفت افزایی از گنجینه های این نمایشگاه به ویژه کتب و آثار با محوریت امام سجاد علیه السلام و صحیفه سجادیه و رساله حقوق آن حضرت می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه آستان مقدس حسینی، صبح روز پنج شنبه نمایشگاه کتاب تراتیل السجادیه توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی و با حضور روحانیون و نخبگان و اهالی فرهنگ در منطقه بین الحرمین کربلای مقدس افتتاح شد.

این نمایشگاه کتاب در حاشیه دومین جشنواره بین المللی تراتیل السجادیه برگزار می شود که دست اندرکاران جشنواره به خاطر تنوع محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تصمیم گرفته اند بیست روز پیش از آغاز جشنواره، این نمایشگاه را برپا کنند.

شیخ کربلایی درباره این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه مبارک معرفت افزایی از گنجینه های این نمایشگاه به ویژه کتب و آثار با محوریت امام سجاد علیه السلام و صحیفه سجادیه و رساله حقوق آن حضرت می باشد.

وی افزود: هدف اساسی آستان مقدس حسینی از این نمایشگاه انسان سازی و ارتقای سطح معرفتی انسان با بهره گیری از مبانی موجود در میراث علمی مکتوبی است که قرآن کریم و اهل بیت(ع) از جمله امام سجاد(ع) برای ما ترسیم کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha