چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

مدیر حوزه ایلام گفت: اگر اقتصادی مقاومتی به شکل مورد نظر رهبری در کشور تحقق یابد ، کشور از خطر نفوذ در امان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین وعد مراد بیگی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر اجرایی شدن منویات رهبری در بخش های مختلف اظهارداشت: مقام معظم رهبری همواره مسائل کشور را از بُعد و افقی بالا رصدکرده و هشدارها و راهنمایی های لازم را به مردم و مسئولان ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا درصدد نفوذ به کشور است، افزود: معمار کبیر انقلاب همواره  در خصوص خطر آمریکا هشدار داده و بیان کردند  که "آمریکا شیطان بزرگ است".

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، با تاکید بر اینکه باید جلوی نفوذ آمریکا گرفته شود ، بیان داشت: امروز آمریکا دنبال نفوذ  از طرق مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی بوده و باید در این زمینه هوشیار باشیم؛ البته نفوذ فرهنگی از همه بخش ها خطرناک تر بوده و باید با برنامه جدی در این عرصه واردگردیم.

وی بصیرت افزایی را از جمله راهکارهای موجود برای جلوگیری دشمن عنوان کرد و گفت: امروز همه آحاد مردم به خصوص خواص باید بصیرت افزایی نموده و  در این زمینه روحانیون نقش بسیار مهمی بر عهده دارند

به گفته این استاد حوزه، در بعد فرهنگی باید روحانیون با جدیت ورود کرده به تبیین خطرات نفوذ فرهنگکی در بین مردم بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای جلوگیری از نفوذ دشمن  است؛ البته اگر اقتصادی مقاومتی به شکل مورد نظر رهبری در کشور تحقق یابد در ابعاد دیگر هم کشور از خطر نفوذ در امان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha