پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه ایلام

حوزه/ طلاب موفق و با استعداد در زمینه های علمی و فرهنگی در حوزه استان تحصیل می کنند و انتظار می رود مسئولان فناوری اطلاعات مرکز، بخشی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مدارس را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه استان ایلام که با حضور مسئولین مرکز فناوری و اطلاعات حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: مدارس علمیه استان با مشکل زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری روبرو هستند

وی با اشاره به محرومیت های استان ایلام، خاطرنشان کرد: طلاب موفق و با استعداد در زمینه های علمی و فرهنگی در حوزه استان تحصیل می کنند و انتظار می رود مسئولان فناوری اطلاعات مرکز، بخشی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مدارس را برطرف کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ابراز امیدواری کرد: حضور هیئت اعزامی از مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه کشور در این استان، باعث خیر و برکت و رفع مشکلات این عرصه و شتاب بخشی به تحول در حوزه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، به برنامه های اولویت دار معاونت های حوزه استان ایلام نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های پژوهشی، برگزاری المپیاد علمی طلاب، اجرایی کردن طرح بینات، رفع مشکلات کارت هوشمند طلاب و شتاب بخشی به برنامه های تهذیبی مدارس از مهمترین برنامه های داری اولویت می باشند.

برپایه این گزارش، معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز در این جلسه، به بیان نکات و پیشنهادات خود در خصوص  نیازهای معاونت مربوطه در حوزه فناوری و اطلاعات پرداختند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha