سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در سال های اخیر بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال کمک مالی از سوی خیرین و بانیان خیر در استان قم در رابطه با امامزادگان و بقاع متبرکه جذب و جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسینی مقدم ، پنج شنبه شب طی سخنانی در مراسم رونمایی رسمی از ضریح جدید امامزادگان چهل اختران قم با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این ها همه نشانگر عشق و ارادت مردم ما به ویژه استان ولایتمدار قم به ساحت ائمه اطهار(ع) و اولاد طاهرین آنهاست .

وی با بیان این که توفیق خدمتگزاری به اهل بیت(ع) و امامزادگان بسیار مغتنم و ارزشمند است، گفت: حقیقتاً عشق و محبت مردم به حضرات معصومین(ع) و اولاد و ذریه آن ها وصف ناشدنی است و مردم قم در این میان همواره سرآمد و الگو بوده اند.

مدیر کل اوقاف قم، همچنین بر لزوم افزایش تلاش ها در مسیر رونق امور عمرانی و فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید کرد و افزود: ما باید قدر نعمت خدمتگزاری و نوکری در خانه اهل بیت(ع) را بدانیم و بکوشیم که در راستای عملی کردن خواسته مقام معظم رهبری، هر چه بیشتر و بهتر امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی تبدیل شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha