چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جامعة‌الزهرا

حوزه/ اداره سنجش و پذیرش جامعة الزهرا (سلام الله علیها) طی اطلاعیه، پذیرش طلبه برای سطح ۴ در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ (نیم‌سال دوم) اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعة الزهرا(سلام الله علیها) گفت: طلابی که سطح ۳ خود را به پایان رسانده‌اند واز پایان نامه دفاع نموده اند (شامل طلابی که درحال تدوین پایان نامه یا درحال دفاع می باشند نمی شود) می توانند برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در سطح ۴ در آزمون ورودی شرکت کنند.

"اباذر عمرانی فر" ادامه داد: علاقه مندان می توانند در یکی از رشته های «تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی»، «تفسیر و علوم قرآن با گرایش علوم و معارف قرآن»، «فقه و اصول با گرایش فقه خانواده»، «کلام اسلامی»، «تاریخ اسلام با گرایش تاریخ اهل ‌بیت علیهم ‌السلام» و «فلسفه اسلامی با گرایش حکمت متعالیه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام اینترنتی از اول تا دهم آذر ۹۴ خواهد بود، اضافه کرد: مکان برگزاری آزمون، جامعه الزهرا(س) و زمان آن جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ خواهد بود.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از روز یکشنبه اول آذر ۱۳۹۴برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به آدرسwww.jz.ac.ir مراجعه کنند.

عمرانی فر در پایان گفت: شرایط و منابع آزمون در سایت جامعة الزهرا(س) قابل مشاهده است.

در حال حاضر ۱۴ هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا(س) مشغول به تحصیل هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کوثرخلیلی اصل IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    ثبت نام در آزمون ۳۰بهمن ماه پذیرش طلبه