سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 362138
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
گلی ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، تهذیب را زیربنای موفقیت طلاب دانست و گفت: مدیران مدارس می توانند با اجرای هدفمند برنامه های تهذیبی، طلاب توانمندی در عرصه های اخلاقی و علمی را تربیت کنند.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به جایگاه تهذیب در حوزه، گفت: تهذیب در اولویت برنامه های حوزه قرار دارد و زیربنای موفقیت طلاب محسوب می شود.

 وی در ادامه به برگزاری نشست دانش افزایی مدیران حوزه استان اشاره کرد و افزود: در این نشست محورهای تهذیبی "دقت در اجرای برنامه های تهذیبی در مدارس"، "  توجه به حضور طلاب در نماز جماعت و برنامه های معنوی  مدرسه"، " ساماندهی تلبس"، "توجه به مشاوره"، "استفاده از اساتید اخلاق و مشاوران اعزامی به مدارس" مورد بحث و بررسی و تاکید قرار گرفت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به نقش مدیران مدارس در اجرای برنامه های تهذیبی، خاطرنشان کرد: مدیران می توانند با اجرای هدفمند برنامه های تهذیبی، طلاب توانمندی در عرصه های اخلاقی و علمی را تربیت کنند.

حجت الاسلام گلی در پایان یادآور شد: پس از بررسی های انجام گرفته، تمامی مدیران مدارس علمیه استان در یک سطح برنامه های تهذیبی را پیگیری و دنبال کرده اند، لذا از 7 مدیر مدارس شهرستان ها از سوی معاونت تهذیب استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha