چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ پازدار

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل( ع) استان لرستان از برگزاری همایش طلاب و دانشجویان و هم چنین ارائه مشاوره دینی به مردم توسط طلاب در هفته بسیج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سرهنگ پازدار امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ی بسیج در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه شعار امسال بسیج با عنوان بسیج دست قدرت خداست، اظهارداششت: بسیج اصلی ترین عامل اقتدار ایران اسلامی بوده  و امروز این تفکر الگوی تمام ملت های آزادی خواه و مسلمان جهان به شمار می آید.

وی تقویت روحیه ی استکبار ستیزی،ایستادگی و مقاومت،تبیین اقتصاد مقاومتی،نمایش اقتدار و توانمندی های بسیج را از جمله مهمترین سیاست های هفته بسیج برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به نقش بسیج در جلوگیری از نفوذ فکری و فرهنگی دشمن اشاره کرد و تصریح کرد:مقام معظم رهبری نیز به صراحت بر نقش این نهاد مردمی در جلوگیری از نفوذ دشمن و  هوشیاری مردم و مسئولان همواره تاکید داشته اند.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه سپاه و بسیج اصطلاحا تک محصول نیستند و در تمام عرصه های کشور فعالیت درخشانی دارند خاطر نشان کرد:کارکرد بسیج امروز در حوزه های فرهنگی،اجتماعی و سازندگی به خوبی مشهود و چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های هفته ی بسیج با شکوه خاصی در تمامی شهرهای استان برگزار خواهد شد بیان داشت:اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان تحت عنوان شکوه ایستادگی از برنامه های شاخص هفته بسیج در استان می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابواالفضل(ع) استان لرستان دیدار فرماندهان بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و شهرستانها،ایجاد پایگاههای دینی با حضور بسیج طلاب در مصلاها با هدف مشاوره های دینی به مردم،برگزاری ایستگاههای سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی،برگزاری جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات علمی بسیجیان ،دیدار با خانواده ی شهدا و ایثارگران،عطر افشانی گلزار شهدا و افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی با همت بسیجیان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان اعلام کرد.

سرهنگ پازدار با اشاره به اینکه برگزاری نشست های بصیرتی فرهنگی نیز با حضور روشنگران بسیجی حوزه برگزار خواهد شد یاداور شد:در این نشست ها تلاش می شود تا با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به جوانان ،میزان بصیرت آنان در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن ارتقا یابد.

وی از برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب( س) در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت:برنامه ی خطبه خوانی نیز با حضور طلاب خواهر مدارس علمیه  به همت بسیج جامعه بانوان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha