جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقوی

حوزه/ روحانیت در آگاهی بخشی و دادن بصیرت سیاسی به عوام و خواص جامعه می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ایلام ، حجت الاسلام والمسلمین تقوی با حضور در جمع طلاب و فضلاء استان در دفتر نماینده ولی فقیه ایلام با اشاره به انسجام وحدت و اتحاد در بین احزاب خاطر نشان کرد: دلسوزان نظام همواره باید وحدت را سرلوحه کارهای خود در تمام عرصه های انقلاب قرار دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: حفظ نظام و تلاش برای تقویت پایه های آن از مهمترین اموری است که باید دلسوزان انقلاب نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشندو اگر مسئولان دست اندرکار وظیفه خود را به خوبی بشناسند و انجام دهند، تحول اساسی در اهداف مورد نظر ایجاد می شود.

رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه با اشاره به تفرقه  اندازی دشمنان نظام در بین احزاب تصریح کرد: همواره ما باید به این امر اهتمام داشته باشیم که دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با ایجاد نفاق بین احزاب و گروههای سیاسی همدلی و وحدت را از میان بردارند.

وی در ادامه افزود: ما اگر بر اتفاقات اطرافمان مسلط باشیم آنوقت می توانیم تحلیل درست و کاملی را داشته باشیم و از غافله عقب نمانیم زیرا یک رجل سیاسی اگر بر اتفاقات سیاسی اطراف خود تسلط نداشته باشد موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به نقش روحانیون در ایجاد اتحاد و همدلی در فضای سیاسی کشور گفت:روحانیت در آگاهی بخشی و دادن بصیرت سیاسی به عوام و خواص جامعه می توانند نقش بسزایی داشته باشند لذا باید روحانیون با حفظ خصلت مردمی بودن در عرصه زندگی و معیشت و رعایت اصول و مبنای سیاسی، مانع آسیب دیدن این رمز موفقیت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha