جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ هر چه حضور مسئولین حوزه در مدارس علمیه بیشتر باشد برنامه ها و کار ها سریعتر و بصورت بهتری پیش خواهد رفت و باعث دل گرمی طلاب و مجموعه حوزه علمیه خواهد گردید.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: ارزیابی برنامه های تهذیبی آسيب‌شناسي مستمر تربيتي و طلاب و ارائه راهكارهاي بهبود وضعيت تهذیبی از جمله وظایف معاونت تهذیب حوزه می باشد.

معاون تهذیب حوزه‌ علمیه ایلام در ادامه اظهار داشت: فرهنگ سازی و برنامه‌ریزی قرآنی و حدیثی از اهداف بخش قرآن و عترت این معاونت است.

وی با اشاره به این که فعالیت های معنوی و عبادی طلاب در صدر برنامه های معاونت تهذیب قرار می گیرد، افزود: هر چه حضور مسئولین حوزه در مدارس علمیه بیشتر باشد برنامه ها و کار ها سریعتر و بصورت بهتری پیش خواهد رفت و باعث دل گرمی طلاب و مجموعه حوزه علمیه خواهد گردید.

حجت الاسلام گلی در پایان با اشاره به بازدید معاونت تهذیب استان ایلام از مدارس علمیه استان، گفت: سلسله نظارت ها و ارزیابی ها مدارس علمیه از طرف این معاونت انجام می پذیرد که شروع آن از حوزه علمیه حجت بن الحسن (عج) شهرستان دره شهر و جواد الائمه (ع)شهرستان آبدانان انجام گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha