شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گلی ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری چهار دوره اخلاقی و مشاوره ای در مدارس علمیه استان، از آغاز سال تحصیلی۹۵-۹۴ تاکنون خبر داد.

 حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به برگزاری دوره چهارم اخلاق و مشاوره حوزه ایلام در سال تحصیلی 95-94، گفت: در مدت دوماه از سال تحصیلی جدید توانسته ایم با پیگیری و حمایت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، چهار دوره مباحث اخلاقی و مشاوره ای را برای طلاب استان با استفاده از اساتید اعزامی از قم برگزار نماییم.

وی افزود: علاوه بر برنامه های معاونت تهذیب، مدارس علمیه استان نیز هر هفته چهارشنبه ها با حضور اساتید و روحانیون توانمند استان، سلسله مباحث اخلاقی را برگزار می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: یکی از درخواست های مستمر طلاب، حضور اساتید برجسته اخلاق در استان می باشد، لذا در راستای تحقق این مهم، هر ماه دو دوره با استفاده از اساتید خارج از استان برای طلاب برگزار می شود و تاکنون نیز از حضور اساتیدی چون حجج الاسلام والمسلمین دل آرا، عرب ساغری، نجفی، صدیقی و میرزا خانی بهره مند شده ایم.

حجت الاسلام گلی در پایان با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه اخلاقی طلاب، خواستار حمایت بیش از پیش مسئولین از برنامه های تهذیبی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha