چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسین یکتا

حوزه/ رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) با اشاره به دشمنی دنیای استکبار به ویژه آمریکا با نظام اسلامی، گفت: شهدا با روحیه بسیجی و به تاسی از اباعبدالله(ع) خود را وقف اسلام کردند و ما هم امروز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حسین یکتا، به مناسبت هفته بسیج نشست در جمع طلاب و روحانیون ایلام، در مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج)، با اشاره به ضرورت ادامه راه شهداء و حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند و از دین و مملکت دفاع کردند.

رئیس فرهنگی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: شهدا با روحیه بسیجی و به تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) خود را وقف اسلام کردند و ما هم امروز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با بیان این که مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه، در مقابل دنیای استکبار ایستاده اند، ابراز داشت: هنگام تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام، عطر شهادت در ایران اسلامی می وزد و مردم با حضور پرشکوه خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و آمریکای جنایتکار می کوبند.

یکتا به برکات اردوهای راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: استقبال گسترده جوانان اعم از دختر و پسر از این اردوها، نشان دهنده آن است که نسل جوان جامعه علی رغم آن که دوران دفاع مقدس را درک نکرده، اما حافظ ارزش ها و ادامه دهنده راه شهداست.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) با اشاره به دشمنی دنیای استکبار به ویژه آمریکا با نظام اسلامی، یادآور شد: دشمنان همواره در حال توطئه هستند و ما باید با بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه، این توطئه ها را خنثی کنیم.

وی در پایان، نقش طلاب و روحانیون در توسعه فرهنگ بسیج و صیانت از ارزش ها و نظام اسلامی را خطیر خواند، تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید با روحیه و تفکر بسیجی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهند تا انقلاب آسیبی نبیند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha