پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بهرام عقابی - معاون امور طلاب ایلام

حوزه/ بسیج نهادی است فکری که درس ایثار و شهادت طلبی و روحیه جهادی می دهد لذا جوانان باید با الگو گرفتن از مکتب اهل بیت(ع) و با سرلوحه قرار دادن روحیه بسیجی در ارتقاء جامعه خود تلاش کنند.

حجت الاسلام بهرام عقابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به ویژه برنامه های هفته بسیج، اظهار داشت: همایش بزرگ طلاب و روحانیون استان ایلام با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان، غبار روبری و عطر افشانی مزار شهداء و برگزای مراسم زیارت عاشوراء و سخنرانی بر سر مزار شهداء، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، و... از برنامه های حوزه استان ایلام در هفته بسیج است.

دبیر شورای بسیج استان ایلام در ادامه افزود: بسیج سرشار از تلاش، ایثار و شهادت طلبی است که باید نسل جدید و جوانان به این شجره طیبه پیوند بزنند تا در مقابل توطئه های دشمنان مصون بمانند

وی تصریح کرد: هفته بسیج هفته پیوند ملت ایران با آرمان های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است، لذا  باید ملت ایران اسلامی روحیه بسیجی را در خود تقویت کند و در مقابل نقش های دشمنان با بصیرت در عرصه جامعه ظاهر شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان، حوزه علمیه ایلام در پایان خاطر نشان ساخت: شورای بسیج حوزه علمیه استان ایلام درجهت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی طلاب مدارس علمیه استان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و علمی در هفته بسیج کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha