سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شمس الدین جلیلیان - ایلام

حوزه/ دشمنان نتوانسته اند با تهدید و ارعاب مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند در صدد اختلاف افکنی و ایجاد دو دستگی بین ملت و مسئولان هستند تا به مقاصد شوم خود برسند، لذا نقشه نفوذ و تغییر از درون را طراحی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، در همایش قشر بسیج طلاب که در سالن همایش حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بحث نفوذ دشمن پس از توافق برجام که توسط مقام معظم رهبری تا کنون بیش از 70 بار  بیان گردیده است، بایدحساسیت ویژه ای به خرج بدهیم. تا مانع دست درازی دشمنان انقلاب و اسلام به ایران اسلامی شویم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در ادامه افزود: طلاب بسیجی باید به تبیین نقشه های دشمنان این مرز و بوم بپردازند و با روشنگری مقاصد شوم دشمنان را خنثی و در راستای بصیرت افزایی جامعه که از مباحث و دغدغه های رهبرمعظم انقلاب است، تلاش کنند.

وی، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان را از الزامات یک بسیجی دانست و اظهار داشت: ملت های مسلمان باید مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هوشیار باشندو همواره جوانان باید دقت داشته باشند که مقابل تفکرات و فرهنگ غربی تاثیر پذیر نباشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام، با بیان این که تمام نقشه های آمریکا در منطقه خاورمیانه به شکست انجامیده است، اظهار داشت: با همدلی و هم زبانی مردم و دولت تمام نقشه ها و تحریم ها علیه ایران ناکام مانده است، لذا ایران در منطقه و جهان می تواند حرف اول را بزند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد که با توجه به تدابیر رهبری بدست آمده است.

حجت‌الاسلام جلیلیان در پایان افزود: دشمنان نظام که نتوانسته اند با تهدید و ارعاب مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند در صدد اختلاف افکنی و ایجاد دو دستگی بین ملت و مسئولان به مقاصد شوم خود برسند، لذا نقشه نفوذ و تغییر از درون را طراحی کرده اند که با بصیرت این امر خنثی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha