پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 کتابخوانی

حوزه/ مسئول کانون علما و شهدا جامعة الزهرا(س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی "۳۰ پرسش و ۳۰" پاسخ ویژه طلاب جامعة الزهرا(س) خبر داد.

محدثه اصفهانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام و تحویل پاسخنامه از پنجشنبه ۵ الی ۲۲ آذر ماه خواهد بود، اظهارداشت: علاقه مندان می توانند جهت خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد به دفتر انجمن علمی- فرهنگی مراجع کنند.

وی ادامه داد: کتاب "۳۰ پرسش ۳۰ پاسخ" پیرامون مسایل دفاع مقدس است که توسط "سید مهدی هاشمی" تالیف و از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منتشر شده است.

وی بیان داشت: از آن جایی که سوالات و شبهات مطرح شده در خصوص جنگ تحمیلی یک بستر و فرصت مناسب جهت واکاوی این موضوع فراهم آورده است و با وجودی کتاب های متعددی که در این زمینه نوشته شده است، اما هنوز پژوهش در ابعاد مختلف دفاع مقدس اجتناب ناپذیر است.

خانم اصفهانی گفت: انجمن علما و شهدا وابسته به اداره کل تربیتی فرهنگی جامعه الزهرا(س) جهت پاسخگویی به این سوالات اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

وی،  ریشه ها و زمینه های جنگ تحمیلی، چرا جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می نامند، چه عواملی باعث طولانی شدن جنگ شد و دستاوردهای دفاع مقدس چه بود را از جمله مهمترین سوالاتی ذکر کرد که به آنها پاسخ داده شده است.

مسئول کانون علماو شهدای جامعه الزهرا(س) در پایان گفت: علاقهمند ان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن   ۳۲۱۱۲۱۹۲  تماس بگیرند.

 انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha