شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دارابی

حوزه/ مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبليغات، سه عنصر"بصیرت"، "اخلاص" و "عمل بهنگام" را از مطالبات رهبر معظم انقلاب از بسیج خواند و گفت: بدون شک بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه است.

 به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام علی دارابی، مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: بدون شک بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید و هفته بسیج فرصت مغتنمی برای مرور ایثارگری ها و فداکاری های دلاورمردانی است که در راه اهداف متعالی  نظام بدون هیچ چشم داشتی به انجام وظایف می پردازند.

مدیرکل دفتر آموزش های تخصصی سازمان تبليغات اسلامي ادامه داد:  برگزاری حلقه هاي صالحین که به عنوان یکی از اقدامات موثر فرهنگی، به کیفیت بخشیدن به سایر فعالیت ها منجر می شود، برکات فرهنگی و توفیقات خوبی را به دست آورده است.

وی افزود: بسیجیان سازمان تبلیغات اسلامی با اخلاص و معنویت در راستای خدمتگزاری به اهداف والای انقلاب و آرمان های حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با روحیه جهادی به دنبال سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی می باشند.

حجت الاسلام دارابی در پايان یادآور شد: از جمله مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بسیج رعایت همیشگی سه عنصر"بصیرت"، "اخلاص" و "عمل بهنگام" می باشد که باید همواره مورد توجه بسیجیان در عرصه فرهنگی و به صورت توأمان باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha