جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دارالافتاء مصر

حوزه/ دارالافتاء مصر در مورد موج رو به توسعه تروریسم در جهان و مسابقه میان القاعده و داعش برای قدرت نمایی و اجرای عملیات تروریستی و آدمکشی در هفته های اخیر هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز رصد فعالیت های داعش وابسته به دارالافتاء مصر در مورد موج رو به توسعه تروریسم در جهان و مسابقه میان القاعده و داعش برای قدرت نمایی، اجرای عملیات تروریستی و آدمکشی در هفته های اخیر هشدار داد و گفت: این گروه ها می خواهند به زعم خود با کشتار انسان های بی گناه رهبری به اصطلاح جهادیون را به خود اختصاص دهند.

این بیانیه سپس با اشاره به اقدمات تروریستی اخیر در فرانسه و لبنان و کشته شدن تعداد زیادی از انسان های بی گناه در این اقدامات تروریستی و همچنی عملیات تروریستی اخیر القاعده در مالی افزود: این کشتار ها و آدمکشی ها توسط این دو گروه تروریستی همچنان ادامه دارد و هرکدام از آنها می خواهند با این جنایت ها قدرت بیشتر خود را اثبات کنند.

دارالافتاء مصر ادامه داد: کشورهای منطقه و جهان باید هرچه زودتر برای مواجهه با عملیات تروریستی این گروه ها در سه قاره کاری بکند؛ چراکه تروریست ها مرزها را پشت سر گذاشته اند و این توانایی را دارند که در عمق استراتژیک کشورهای جهان عملیات اجرا کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha