شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون سازمان تبلیغات

حوزه/ معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی کشور در این سازمان در حال پیگیری و تدوین است تا اینکه دستورات دینی و اعتقادی در جامعه اجرایی شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان ، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان طی سخنانی با تاکید بر اینکه  شیعه همواره  ایمان گرا، اخلاق محور و تمدن ساز است، اظهارداشت:  فراگیر شدن این روحیات و اخلاقیات نیاز به کار فرهنگی دارد تا اینکه با توجه به این فعالیت ها بتوان فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه گسترش داد.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در جامعه بیان داشت: بخشی از دغدغه دستگاه های خدماتی و ادارای باید مسائل فرهنگی باشد تا اینکه با حاکمیت دین، عقلانیت اسلامی و تعالی اخلاق در جامعه انجام شود.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه فرهنگی در کشور، تصریح کرد: نقشه مهندسی فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی دنبال و پیگیری می شود تا اینکه دستورات دینی و اعتقادی اجرایی و مهندسی فرهنگی صورت گیرد.

حجت الاسلام نوری زاده با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی افزود: فرهنگ اسلامی مبتنی بر دستورات و توصیه های قرآن و عترت است.

وی به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و نهاد مرجع در امر تبلیغ دین اشاره و گفت: حراست از مرزهای دینی و انقلابی و ولایت فقیه در حوزه رسالت های این سازمان قرار گرفته که با تلاش فعالان و دغدغده داران فرهنگ دینی دنبال می شود.

ساماندهی 42هزار مبلغ در کشور

حجت الاسلام نوری زاده به فعالیت های این سازمان اشاره کرد و گفت: 90 هزار هیئت فرهنگی و مذهبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی شده اند و 42 هزار مبلغ دینی کار ساماندهی و اعزام آن ها با سازمان تبیغات اسلامی است.

وی از تشکیل گروه های گفتمان های دینی خبرداد و گفت: تاکنون 130 هزار جلسه گفتمان دینی در سطح کشور  برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha