پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ طلاب بسیجی مبین و معرف اسلام ناب محمدی و سربازان عرصه جنگ نرم می باشند، لذا باید رسالت خود را در راستای نیازهای جامعه به نحو احسن انجام دهند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و عنوان داشت: در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره بسیجیان و شهدای انقلاب اسلامی اجرای برنامه هایی با حضور طلاب، روحانیون و خانواده های در دستور قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب، تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه، اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی و آموزش به خانواده های ایرانی است، لذا در این راستا مراسمی با عنوان "خانواده و سبک زندگی اسلامی" در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: ارتقاء تفکر ناب بسیج و ترویج فرهنگ اسلامی و آشنایی مردم با سبک زندگی اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا طلاب و روحانیون برای انتقال پیام های ائمه اطهار (ع)به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در باره بسیج، اظهار داشت: بسیج جزء ارکان اسلام و انقلاب است و نقش بزرگی در حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش های آن ایفا می کند.

وی، ابراز کرد: طلاب و روحانیان بسیجی طلایه داران جنگ نرم به شمار می روند، جنگ نرمی که به مراتب از جنگ سخت و نظامی سخت تر بوده و آسیب های فراوانی را به همراه دارد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان، گفت: طلاب بسیجی مبین و معرف اسلام ناب محمدی و محسوب می شوند و امید است با تلاشی مجدانه به اهداف متعالی دست پیدا کرده و رسالت خود را به نحوی شایسته عملی کنند.

.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha