پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 362989
۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
سید محمود فقیهی

حوزه/ مدیرسابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان ازافزایش ۷۱۷ درصدی اعزام مبلغین این سازمان در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان حجت الاسلام سید محمود فقیهی؛ در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد خود گفت: اعزام مبلغ دینی در مناسبت های مهم مذهبی مانند دهه اول محرم و ماه مبارک رمضان در یک سال گذشته رشد بیش از 100 درصدی داشته است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: تعداد روحانیون مستقر در مناطق مختلف استان اصفهان افزایش یافته که تعداد آن ها تا پایان سال جاری به بیش از 155 نفر می رسد ؛ لذا این افزایش سهم موثری در پیشرفت فعالیت های دینی و فرهنگی در هر منطقه دارد

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان ازافزایش 717 درصدی اعزام مبلغین سازمان تبلیغات استان در ماه رمضان  خبر داد و افزود: در بحث اعزام  مبلغین در مناسبت های مختلف مذهبی اقدامات مناسبی صورت گرفته و رشد قابل توجهی نسبت به سال  های گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه 400جلسه گفتمان دینی در سطح استان اصفهان در گذشته انجام شده، تصریح کرد: تعداد این جلسات به 2 هزار جلسه در یک سال گذشته رسیده که سهم خوبی در ترویج معارف دینی داشته است.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به اینکه هیئت های فرهنگی و مذهبی ظرفیت های ویژه و خاصی در ترویج دین هستند، اذعان داشت: این هیات مذهبی مورد طمع دشمنان قرار گرفته اند که توانمند سازی آن ها لازم است.

وی ارائه برنامه های آموزشی برای مسئولان این هیئت ها را از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: در طی یک سال گذشته جلسات آموزشی ویژه این گروه برگزار شده است.

استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه توجه به کودکان و نوجوانان در هیئت های مذهبی لازم است، تصریح کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان از دیگر برنامه هایی می باشد که  برای هیئت های مذهبی انجام شده است.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر جدید تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم طی سخنانی در این جلسه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار نسبت به مسائل فرهنگی حساس هستند و در این خصوص تذکراتی داشته اند که در تلاش برای نهادینه کردن این امر هستیم.

وی افزود: استان اصفهان نقش موثری در فعالیت های فرهنگی داشته که نیازمند عزم جدی در فعالیت های فرهنگی و دینی است.

گفتنی است : در این مراسم  با تشکر از زحمات حجت الاسلام فقیهی، طی حکمی از سوی  سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام  رحمت الله عروجی به عنوان مدیرجدید سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان معرفی شد.

 

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha