پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین مؤیدی - مویدی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری فرمودند "مسئله بعد از برجام از برجام مهمتر است"، بیان داشت: هدف دشمن در دوره ۱۵ساله بعد از برجام، تغییر سیاست نظام و در نتیجه تغییر ماهوی نظام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حسین مؤیدی، کارشناس مسائل سیاسی، به مناسبت هفته بسیج، در نشست سیاسی طلاب مدرسه علمیه خواهران عصمتیه بابل با اشاره به جایگاه بسیج در فرهنگ انقلاب و تفکر حضرت امام (ره)، گفت: دستور تشکیل بسیج در زمانی اتفاق افتاد سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) اشغال  و آمریکا نیز در واکنش به این حرکت مدعی شده بود که ناوگان ششم خود را راهی منطقه خواهد کرد؛ لذا با دستور امام مبنی بر تشکیل بسیج، آمریکا نیروهای خود را برگرداند و در حقیقت بسیج در بدو تشکیل، خطر بزرگی را از جامعه دفع کرد

وی افزود: دشمن  بسیج را مرکز ثقل انقلاب اسلامی می داند و تئوریسین های آنها  به این امر اعتراف دارند که برای ایجاد هر گونه تغییر در نظام ایران، باید آن (بسیج)را منهدم ساخت.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که مقام معظم رهبری فرمودند "مسئله بعد از برجام از برجام مهمتر است"، بیان داشت: هدف دشمن در دوره 15ساله بعد از برجام، تغییر سیاست نظام و در نتیجه تغییر ماهوی نظام است.

 وی در تبیین این هدفِ دشمن، با اشاره به هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی برنفوذ دشمن، گفت: عرصه نفوذ گسترده و در زمینه های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی است و این اقدام در پیکره نظام، امر جدیدی نیست، بلکه این مسئله در دوره های مختلف، از ابتدای انقلاب تا اکنون وجود داشته و در این دوره تشدید شده است .

مویدی با ذکر حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند"اگر دشمن را کوچک شماری موجب تباهی است" تاکید کرد: دشمن ابتدا با راه‌کار نظامی و تقابل مستقیم، به مبارزه با نظام پرداخت و در حال حاضر یکی از منافذ رسوخ در نظام، مسئله انتخابات است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمن با تغییر مسئولان، به دنبال  عادی سازی روابط و تغییر ماهیتی در نظام می باشد و در حال حاضر با شگرد تعامل و عادی ساز ی روابط، به دشمنی می پردازد و باید هوشیار باشیم.

مویدی در پایان تصریح کرد: یکی از اهداف نفوذ دشمن در کشور، ایجاد خلل در باورهای دینی از طریق تغییر ماهوی انقلاب، جلوگیری از الگو بودن انقلاب اسلامی ایران، حمایت از هیئات عزاداری خنثی و...  است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha