سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: در هر مسئله ای حوزه و علما وارد شده اند و آن را تبلیغ و ترویج کرده اند، مردم بیشتر جذب شدند و بهره فراوانی عاید جامعه شده و از طرفی هم کارها ساماندهی بهتر پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر امروز در دیدار با اعضاء ستاد مرکزی اعتکاف که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، اظهارداشت: جای تقدیر است که اعضای این ستاد پی گیر برگزاری کارهای اعتکاف هستند، و هر روز با تلاش های خود بر غنا و دامنه کار می افزایند.  

مدیر حوزه های علمیه افزود: با چند دوره برگزاری جشنواره علمی اعتکاف، توانستیم سرمایه عظیمی به عنوان حاصل کار داشته باشیم و اگر بقیه مسائل دینی و اسلامی به همین صورت عمل و پی گیر شود، قطعا شاهد نتیجه مطلوب تر خواهیم بود.

امام جمعه قم با بیان این که اگر حوزه میدان دار و پی گیر امور و  کارها باشد، تأثیر گذاری آن دو چندان خواهد بود و هم کارها نتیجه مطلوب تری خواهد داد، گفت: اعتکاف یک بستر مناسب معنوی و مجموعه ای  ازمباحث عبادی اسلام است که در درون اعتکاف نهفته است.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه اگر به مباحث اعتکاف به درستی پرداخته شود، به موضوعات دیگر مانند نماز و روزه هم پرداخته می شود، اظهار داشت: فعالیت علمی بر غناء و قوت فعالیت ها خواهد افزود؛ در مورد اعتکاف هم باید گفت اگر عقبه اعتکاف، دارای چنین قوتی باشد، کار ماندگار تر می شود.

وی ادامه داد:  تجربه ثابت کرده در هر مسئله ای  حوزه و علما وارد شدند و آن  کار را تبلیغ و ترویج کرده اند، مردم بیشتر جذب شدند و بهره فروانی عاید جامعه شده و از طرفی هم کارها ساماندهی بهتر پیدا کرده است.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha