سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ترتیل خوانی بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ( س) الیگودرز از برگزاری دوره های آموزشی حفظ قرآن برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

خانم نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: در این طرح طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) زیر نظر موسسات قرآنی روش های حفظ قرآن کریم را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در مدارس علمیه برای طلاب نیازی ضروری است افزود: برای ترویج فعالیت های قرآنی در مدارس علمیه، باید با اختصاص زمانی خاص و اجرای برنامه های فوق برنامه قرآنی  تلاش کنیم فرهنگ قرآن و کاربرد آن در تبلیغ را در بین طلاب نهادینه کنیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ( س) الیگودرز برگزاری دوره های آموزشی قرآن در بین طلاب را راهکاری مناسب برای انس و گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین تشویق ،ترغیب و رقابت  طلاب به فراگیری قرآن برشمرد.

نجفی با اشارره به اینکه انس با قرآن از ضروریات طلبگی است تصریح کرد:طلاب باید در زمان تحصیل مطالعه ،تدبر و تفسیر قرآن کریم  را جزء برنامه های آموزشی روزانه خود قرار دهند و از فرصت طلبگی نهایت استفاده راببرند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ( س) الیگودرز با بیان اینکه انس با قرآن و فعالیت های قرآنی کاهش ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی را نیز در پی خواهد داشت خاطر نشان کرد: قرآن کتابی انسان ساز است و بی شک گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه نیازمند فراگیری و تعمق در آیات الهی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فراگیری آیات قرآن در تبلیغ و محورهای تبلیغ  مبلغان تاثیر بسزایی خواهد داشت اظهار داشت: طلاب با تسلط بر کاربرد مفاهیم قرآنی تبلیغ کارآمدتری را در جامعه خواهند داشت و اثرگذاری برنامه تبلیغی مبلغان نیز ارتقاء خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha