پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی

حوزه/ آیین اختتامیه پنجمین جشنواره امام خمینی(ره) و پرونده پژوهشی طلاب با حضور برگزیدگان و جمعی کثیری از اساتید و طلاب حوزه های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که به همت معاونت پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، امام جمعه قم به ایراد سخن پرداخت.

بر اساس این گزارش معاون پژوهش مدرسه علمیه معصومیه(س) در ابتدای این مراسم اظهار داشت: امور پژوهشی در این مدرسه علمیه ریشه دار بوده و با دیگر مدارس متفاوت است؛ طلابی که در این مدرسه درس می خوانند، در امور پژوهشی سابقه فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: برگزاری این جشمواره به خاطر توانایی خاص این مدرسه علمیه و طلاب آن است؛ مدرسه معصومیه در هر بحثی برای پژوهش وارد شده است، به صورت ویژه فعالیت کرده و حتی در پایه های یک تا شش هم به فعالیت های پژوهشی می پردازند و یا آموزش پژوهشی می بینند.

سخنران این نشست بیان داشت: از مهمترین کارهای این مدرسه، تشکیل کارگاه های پژوهشی در مدرسه است که با تمام کارگاه های پژوهشی مدارس علمیه قم، برابری می کند؛ جشنواره امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه های پژوهشی است که بعد از جشنواره علامه حلی، پر رونق ترین جشنواره علمی است که در هر دوره بیش از صد مقاله از سوی طلاب ارائه می شود.

در پایان این مراسم به نفرات برگزیده این جشنواره جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha