پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، با تاکید براینکه بسیج همواره دست متجاوزان و شیطان صفتان را از مقدسات اسلام کوتاه و قطع کرده است، گفت: با وجود ناامنی های فراوان در منطقه، ایران اسلامی از نعمت آرامش و امنیت بی نظیری برخوردار است که این مهم حاصل فرهنگ و تفکر بسیجی است.

آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج  اظهارداشت: بسیج مجموعه ای از پاک ترین و متواضع ترین نیروهای ولایتمدار است که با الگو گرفتن از قرآن، اهل بیت علیهم السلام و شهدای اسلام و انقلاب از آرمان ها امام خمینی (ره) و شهدا پاسداری می کنند.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: بسیج عالمی خودکار است که بدون وابستگی به سازمان یا مجموعه ای در راستای به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به صورت خودجوش جانفشانی می کند.

وی به سابقه بسیج اشاره و ابراز داشت: بسیج همواره دست متجاوزان و شیطان صفتان را از مقدسات اسلام کوتاه و قطع کرده است؛ رمز موفقیت و پیروزی بسیج،  اقتدار و مقاومت آن ها در برابر مستکبران است.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در صفوف به هم پیوسته بسیج نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی در وجود این  افراد است، جنگ حق و باطل همچنان ادامه دارد و تا زمانی که باطل و ظالمی در جهان وجود داشته باشد وظیفه مسلمانان ایستادگی و مقابله با آن ها است.

آیت الله ممدوحی در پایان اظهار داشت: باید قدردان زحمات و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و فرزندان گمنام حضرت ولی عصر (عج) باشیم زیرا با وجود ناامنی های فراوان در منطقه،  ایران اسلامی از نعمت آرامش و امنیت بی نظیری برخوردار است که این مهم حاصل فرهنگ  و تفکر بسیجی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha