شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم گرامیداشت هفته بسیج مدرسه فیضیه

حوزه/ مدیران فعال بسیجی و فرماندهان فعال پایگاه های بسیج طلاب در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص روحانی سال و طلاب ممتاز بسیجی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص روحانی سال و طلاب ممتاز بسیجی شامگاه چهارشنبه با حضور آیات خرازی و فقیهی از اعضای جامعه مدرسین، حجج اسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، ملکدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه، طیبی فرمانده تیپ تبلیغی رزمی امام صادق(ع)، اساتید و طلاب و فضلای حوزه در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و ذکر مصیبت ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به پیام بسیج روحانیت به حاشیه سازان انقلاب، گفت: بسیج با بهره گیری از اصول و مشی امام راحل(ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب این نهضت را تا ظهور امام زمان(عج) حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز غدیر و آرمان های قیام امام حسین(ع) توسط مرجعیت شیعه در ایران اجرایی شده و شعاع آن، منطقه غرب آسیا و جهان را نورانی کرده است، افزود: دستیابی به چنین موهبتی در حد غیر ممکن بوده که در جامعه ما پیاده شده است.    

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی می تواند زمینه ساز حاکمیت فقه شیعه شود، گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم و در راستای حفظ این نعمت الهی، به جهاد فراگیر بپردازیم.

خاطرنشان می شود از تمبر این مراسم توسط نماینده ولی فقیه در سپاه رونمایی صورت گرفت.

همچنین از خانواده های معظم شهیدان حجج الاسلام والمسلمین علی روحانی شهید شاخص استان قم و سید یونس حسینی شهید شاخص کشور تقدیر و تجلیل صورت گرفت.  

لازم به ذکر است حجج اسلام والمسلمین مصطفی سمیعیان مدیر مدرسه امام رضا(ع)، عباس سلمه ای مدیر مدرسه سفیران هدایت، علی محبی مدیر مدرسه فاطمی و حسین رفیعی مدیر مدرسه صدوقی(فاز5) از مدیران فعال بسیجی در مدارس بودند که مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

همچنین آقایان مجید فروتن از مدرسه الهادی، مجید واحدیان از مدرسه حقانی، عبدالرحمن زیتونی از مدرسه صدوقی(فاز5)، بهزاد طارمی مدرسه صدوقی(فاز4)، اسماعیلی محمودی مدرسه کرمانیها و سید ذبیح الله موسوی از مدرسه بقیه الله حاجی آباد به عنوان فرماندهان فعال پایگاه های بسیج طلاب شناخته شدند.

انتهای پیام/313/33    

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha