پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباس اوتارخانی

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: ۳۰ نفر از روحانیون استان قزوین به همراه کاروان‌ها، به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس اوتارخانی، صبح امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد ۳۰ نفر از روحانیان و ائمه جماعت استان را با همکاری کارگروه تبلیغ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برای تبلیغ چهره به چهره در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی، به عراق اعزام می‌کند.

وی به اهداف این اعزام اشاره و تصریح کرد: در ایام اربعین دل‌های زائران آمادگی بیشتری برای آموختن آموزه‌های دینی دارد و این اعزام شرایط استفاده از این فرصت تبلیغی ارزشمند را فراهم می‌کند.

این مسئول فرهنگی، تحکیم وحدت در بین مسلمانان را ضروری دانست و افزود: شرایط حساس منطقه لزوم تحکیم وحدت و برادری در بین مسلمانان را افزایش داده است و باید برای تلطیف روابط بین مردم مسلمان از این فرصت به وجود آمده به خوبی بهره‌مند شویم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به یکی دیگر از اهداف اعزام روحانیان اشاره و تشریح کرد: بعضی از گروه‌های معاند و به تعبیر رهبری شیعه انگلیسی به دنبال آن هستند که از شرایط آماده ایام اربعین برای مقاصد شومشان بهره ببرند و روحانیان برای مقابله با این جریان باید آمادگی کامل پاسخگویی به شبهات زائران را داشته باشند تا آن‌ها در دام دشمن نیفتند.

وی اضافه کرد: اعزام امام جماعت با کاروانی که اعضای آن را نمازگزاران مسجد تشکیل می‌دهند، باعث انس بیشتر جوانان با این روحانی می‌شود و در بارور شدن فعالیت‌های آن مسجد نمود خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha