شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که همدلی با بخشنامه محقق نمی‌شود گفت: برای تحقق همدلی و همزبانی باید بر اساس مبانی دین عمل شود .

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در نشست مجمع نمایندگان استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، وجود همدلی و همزبانی در بین مسئولان را ضروری دانست و با بیان این‌که همدلی به صورت بخشنامه‌ای محقق نمی‌شود اظهار داشت: برای تحقق همدلی و همزبانی باید بر اساس مبانی دین عمل شود .

وی تصریح کرد: پیوند میان مسئولان بافرهنگ امام حسین (ع) سبب شده شناخت آن‌ها از یکدیگر عمیق‌تر و آسان‌تر شود، چرا که  قرآن، ائمه اطهار علیه‌السلام و اعتقادات دینی مایه‌های همدلی و همزبانی ما هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تشریح کرد: امیدواریم مایه‌های عظیم معنوی که خداوند به ما عنایت فرموده و بین ما با آن‌ها پیوند برقرار کرده را داشته باشیم و جریان های حزبی نتواند مبانی عمیق معنوی و اعتقادی ما را متلاشی کند.

امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: ممکن است هر مسئول جدیدی در سیستم خود تغییراتی ایجاد کند اما باید دقت شود تغییرات انجام‌شده دل مؤمنان، متدینان و پیروان اباعبدالله الحسین (ع) را شاد کند و همچنین در راستای تقویت دین باشد.

وی تأکید کرد: نباید بر اساس امیال و خواسته‌های آدم‌هایی که سیری‌ناپذیر هستند و همواره تلاش می‌کنند که میل خود را در جامعه حاکم کرده و حاکمیت خدا را نمی‌خواهند، عمل کنیم زیرا این مسائل به جامعه آسیب می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که همه ما دوست داریم در مسیر آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم، یادآور شد: اگر ما هم درجایی چیزی گفتیم که با آرمان‌های الهی ذره‌ای ناسازگاری دارد با صراحت تمام، با ما مخالفت شود.

فریدون همتی استاندار قزوین هم در ادامه این جلسه، وجود همدلی و همزبانی را لازمه کار مسئولان دانست و اظهار کرد: امیدواریم با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان شاهد تقویت همدلی و همزبانی در این استان باشیم و برای تحقق این امر لازم است همه مسئولان از ایشان تبعیت کنند و کارها را با محوریت ایشان به‌پیش ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی طاهرخانی IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    حاج آقای عابدینی امام جمعه محترم مستحضرند که آقای همتی اساسا تشریف فرما شده اند که افراد حضرت حجت الاسلام والمسلمات والمسلمین جناب آقای علیخانی دام توفیقات را بااسم فردی اصول گرا آنهم برای انتخابات های در پیش با انتخاب افرادی مثل اقای عسگری که همه میدانند او یک مشارکتی وفرمانبر بدون چون وچرای اقایان علیخانی و حضرت حجت الاسلام والمسلمین قوامی هست را اجرا کند . البته مردم این ها را بخوبی میدانند .