چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسلام آمریکایی تشیع انگلیسی

حوزه/ تخریب چهره اسلام، دور ساختن مردم از اسلام ناب، و اختلاف افکنی در دستور کار تشیع لندنی و تسنن آمریکایی قرار دارد و با استفاده از حربه های مختلف، درصدد تحقق اهداف شوم خود می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد رضا عباسی در نشست "تشیع لندنی و تسنن آمریکایی" در مدرسه علمیه شهرستان سنقر، گفت: دشمن با مطرح ساختن تشیع لندنی و تسنن آمریکایی اختلاف و تفرقه را میان مسلمانان رواج می دهد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: فعالیت دشمنان اسلام در ماهواره ها، شبکه های اجتماعی و ... گویای تفرقه افکنی آنان است، لذا آموزش و بیداری مردم در این زمینه از اهمیت والایی برخوردار است.

وی با اشاره به ابعاد تشیع لندنی و تسنن آمریکایی، افزود: تخریب چهره اسلام، دور ساختن مردم از اسلام ناب، و اختلاف افکنی در دستور کار تشیع لندنی و تسنن آمریکایی قرار دارد و با استفاده از حربه های مختلف، درصدد تحقق اهداف شوم خود می باشند.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد اختلاف میان اهل سنت و شیعه در سوریه، عراق و دیگر کشورها و با راه انداختن جنگ روانی و فیزیکی میان آن ها، خود را به اهداف سیاه و تاریک نزدیک تر می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: باید به مسأله نفوذ دشمن واکنش نشان داد و خود را در برابر شبیخون فرهنگی آن ها مجهز به سلاح بصیرت و ولایتمداری کنیم.

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: وظیفه علما و روحانیان بسیار سنگین است، زیرا عده ای با بیان مسائل ناصحیح و غلط ، چهره اسلام و جامعه روحانیت را خدشه دار می کنند لذا باید از رهنمودهای علمای بزرگ بهره مند شد تا در برابر تحرکات دشمنان عکس العمل به موقع داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha