جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مدیر موسسه امیربیان شعبه اصفهان گفت: امسال ۲۵۰ مبلغ از شهرهای تهران، اصفهان، قم و شیراز از طرف موسسه امیربیان، به عراق اعزام شده اند که ۷۰ نفر آنان، اصفهانی می باشند.

حجت الاسلام امین حقیقت نژاد در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، گفت: امسال 250 مبلغ از شهرهای تهران، اصفهان، قم و شیراز از طرف موسسه امیربیان، به عراق اعزام شده اند  که 70 نفر از این عزیزان، اصفهانی می باشند و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) و بصیرت افزایی می پردازند.

وی درخصوص اهداف این اعزام افزود: تبلیغ دین، از اصلی ترین اهداف این اعزام است که طلاب با تقسیم شدن به گروه های مجزا، به گفتگوی های دینی پرداخته و پاسخگوی شبهات زوار می باشند کما اینکه روزهای گذشته در مساجد سهله و کوفه این امر محقق شد.

مدیر موسسه امیربیان شعبه اصفهان تصریح کرد: در راهپیمایی اربعین، طلاب، در فواصل کوتاه مستقر شده و با گپ و گفت های بسیار دوستانه و صمیمی با زائران همراه با تبلیغ چهره به چهره، به حل مشکلات آنان می پردازند که بحمدالله تاثیرات بسیار مثبتی به همراه داشته است.

حجتت الاسلام حقیقت نژاد افزود: مراسم عظیم اربعین بسیار فرصت مناسبی جهت تبلیغ دین می باشد که طلاب م باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که هر روحانی میتواند با اقشار مختلف مردم گفتگو کند و روابط دوستانه زیادی را ایجاد نماید.

وی خاطر نشان کرد: می توان نام این مراسم عظیم را زندگی به سبک ظهور خواند، چراکه کسی دغدغه غذا، مکان و کلیه مسائل مادی را ندارد و فکر و ذکرش به اباعبدالله(ع) رقم خورده است.

حجت الاسلام حقیقت نژاد در پایان گفت: راهپیمایی اربعین بستری است که می توان به راحتی به مردم جهت دا، چون زواری پای به این مراسم گذاشته اند که با وجود تهدیدات داعش، ذره ای از مرگ نمی ترسند و همه ساله باشکوه تر از گذشته برگزار می شود، پس طلاب می توانند با ترویج زندگی اسلامی، به مردم بیاموزند که سراسر زندگیشان باید مانند پیاده روی اربعین باشد.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha