پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الیگودرز از شرکت بیش از ۴۰ نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه سالیانه بر شور و عظمت راهپیمایی اربعین حسین افزوده می شود گفت:شیعیان ابی عبدالله الحسین( ع) در جای جای جهان اسلام با اتحاد و همبستگی اوج ارادت خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه اعلام آمادگی مسلمانان و شیعیان برای ظهور عدالت امام عصر (عج) نیز بخشی دیگر از پیام این اجتماع عظیم است افزود:عاشقان و دلدادگان به مولا و سرور آزادگان جهان امام حسین ع ،با این حضور میلیونی به دشمنان نشان می دهند که شیعه همواره آماده ،جان بر کف و شجاع است و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حریم ولایت جان خویش را در طبق اخلاص می گذارد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه دفاع از دین و مکتب آل الله  و ولایت از محوری ترین پیام های راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی است یادآور شد:امروز شبکه های بیگانه و معاند هم نسبت به حضور میلیونی ارادتمندان اهل بیت ع اعتراف دارند و این حضور چشمگیر خاری در چشم دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب شیعه است.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه اعلام همبستگی وحدت مسلمانان و شیعیان پیام دیگر این اجتماع پرشور حسینی است تصریح کرد: دشمنان کوردل و منافقان اسلام عزیز بدانند که فریاد «هیات من الذله» همیشه شعار محوری شیعیان خواهد بود و لحظه ای از آرمانها و عقاید خود فاصله نخواهند گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه ایادی استکبار و گروهکهای معاند از گسترش مکتب شیعه بصورت جهانی در هراس و اضطراب هستند خاطر نشان کرد:دشمنان بدانند شیعیان با بصیرت و هوشیاری و تبعیت محض از ولایت تمامی نقشه های شوم استکبار و هم پیمانانش را خنثی می کنند و تا ظهور امام عصر (عج) بر سر دفاع از ولایت لحظه ای آرام و قرار نخواهند داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha