جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 363640
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
نرم افزار زیارت خورشید

حوزه/ نرم افزار زیارت خورشید ویژه زائران پیاده امام رضا علیه السلام توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، هادی شادکام، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با اشاره به تولید نرم افزار اندروید زیارت خورشید گفت: استفاده از فناوری های نوین و تکنولوژی روز در راستای انتقال وسیع و همگانی معارف اهل بیت علیهم السلام یکی از اهداف ما برای تهیه این نرم افزار بود.

وی افزود: این نرم افزار ویژه زائران بویژه زائرانی که در دهه آخر صفر به قصد زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس به صورت پیاده سفر می‌کنند تولید شده است.

شادکام ابراز کرد: نرم افزار زیارت خورشید در ۳ بخش کلی، پیش از سفر، در مسیر و در حرم مطهر تهیه شده است که در هر بخش موارد مورد نیاز زائر از جمله آداب و احکام سفر، فضیلت زیارت، کوله پشتی، توصیه ها، تجربه ها، داستان های کوتاه، علما در محضر امام، حرم شناسی، ادعیه و.... گنجانده شده است.

شادکام در ادامه با اشاره به یکی از بخش های منحصر بفرد این نرم افزار، افزود: مزیت خاصی که این نرم‌افزار دارد، به زائران این امکان را می دهد تا از طریق نرم افزار و اتصال به اینترنت بصورت پخش زنده صحن های حرم مطهر امام رضا(ع) را مشاهده کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: زائران می‌توانند این نرم‌افزار را از آدرس‌های www.tebyan-khorasan.ir و کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/ir.worldart.app.ziarat/?l=fa دانلود کنند.

 
 
 
کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha