شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: شما عزیزان باید معنویت و ایمان را که سرمایه شهدای ما بوده را حفظ و راه آنان را ادامه دهید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده شهداء مخابرات استان تهران، اظهار داشتند: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی ولایی و الهی است که از دژ مستحکمی برخوردار می باشد.
ایشان ابراز داشتند: معنویت و ایمان بزرگترین سرمایه جوانان در طول 8 سال دفاع مقدس بوده که توانستند این سرمایه را در خود تجلی دهند.
این مرجع تقلید تأکید کردند: شما عزیزان باید این سرمایه عظیم را حفظ  و راه شهدای بزرگ انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهید.
حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از وظایف مهم جامعه بویژه نسل جوان  را مطالعه آثار شهدا عنوان کردند و گفتند: هر کس که با خدا معامله کند، عمل او از بین نرفته و ضرر نخواهد کرد.
این استاد برجسته حوزه با این مطلب که امام راحل(ره) تاکید فروانی بر حفظ آثار شهدا داشتند، افزودند: نکته ای که در وصایای شهدا وجود داشته و بسیار مهم است، حفظ از ولایت فقیه بوده است و این عزیزان برای دفاع از این اصل به میدان نبرد رفته بودند.
معظم له نخستین گاه سعادت را رسیدن به ایمان، جهاد و کمال عنوان و خاطرنشان ساختند: آشنایی با فرهنگ انقلاب و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از وظایف آحاد جامعه می باشد.
ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای پیروزی نیازمند به ایمان، تقوا، روحیه خود باوری و از خودگذشتگی است، تصریح کردند: اگر شهدا این خصوصیات را در خود تجلی نداده و از جان و مال خود که سرمایه ای بزرگ است، نمی گذشتند، انقلاب و اسلام حفظ نمی شد و این ارزش عظیم به دست نمی آمد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha