شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احسان عیوضی معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

حوزه/ در سبک زندگي ديني، ارزش زن به اين است كه بتواند محيط زندگي را براي خود و همسر و فرزندان به يك محيط امن و معنوي تبديل كند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت الاسلام احسان عیوضی، در نشست "نقش زن در ترویج سبک زندگی اسلامی  در خانواده"، در مدرسه علمیه خواهران فاطمه زهرا(س)، گفت: با توجه به اینکه سبک زندگی در هر جامعه ای مبتنی بر اصول و ارزش حاکم برآن جامعه است، از این رو زنان وظیفه مهم و خطیری را بر عهده دارند و باید معیارهای فرهنگ دینی خود را بر اساس سبک زندگی اسلامی جامعه و برگرفته از قرآن، روایات و متون دینی، در زندگی خود و خانواده، مورد توجه قرار دهند و این معیارها را در زندگی پیاده سازند .

وی ادامه داد: زن مسلمان در سبك زندگي ديني و اسلامي و در جهت رسيدن به اهداف متعالي خويش براساس مقتضاي خلقتش و در راستاي دست‌يابي به هدفي كه براي آن آفريده شده است، هدايت مي‌شود و در اين مسير بر همه‌ استعدادها و ابزارهايي كه نيازمند است مجهز شده و وظايف و تكاليفي كه براي  او تعيين شده با خلقت و سرشتش انطباق كامل و تام دارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: در سبک زندگي ديني، ارزش زن به اين است كه بتواند محيط زندگي را براي خود و همسر و فرزندان به يك محيط امن و معنوي تبديل كند.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha